Бъдещето на емейлите

Идей зад Odoo комуникационните инструменти.

Имейлите са повредени.

Имейлите ме карат да си губя времето. Но имам нужда от тях.                      Като се има предвид значението, което имейлите имат в живота ни,                      е направо невероятно, че те все още са единствената софтуерна                      област, която не са е развивала през последните 20 години!

Четенето на моята пощенска кутия е най-непродуктивната ми ежедневна задача. Налага се да прекарвам един цял час дневно, за да обработвам имейлите си. Всичките тези нежелани потоци в същата пощенска кутия; спам, безсмислена информация, цитирани отговори на вече цитирани отговори и т.н. В края на този час, само 10 имейла действително бяха поискали отговорете ми. С добър инструмент бих могъл да свърша работата си за 10 минути!

В Odoo създаваме инструменти, които да повишат производителността                      на предприятията. Тъй като имейлите и информационните потоци са един от                      най-времеемките за компаниите, ние сме твърдо решени да се преборим                      с това.

За да подринете имейлите, имате нужда от повече от един потребителски                      интерфейс. Трябва да преосмислим целия комуникационен поток.

Комуникационният механизъм на Odoo

Ето идеите, които стоят зад комуникационните инструменти на Odoo:

  • Приведете нещата в ред: Вашата пощенска кутия представлява                          списък 'За извършване'. Трябва да сте в състояние да обработвате (не само                          да прочетете) входящата поща и да маркирате с лекота съобщенията за бъдещи                          действия. Всяка пощенска кутия трябва да е празна след                          обработка; край на претоварването с информация.
  • Поддържайте контрол над това, което искате да получавате или не искате                          да получавате. Хората никога не трябва да получават спам. Трябва                          да последвате/отследвате всякакъв вид информация с едно                          натискане на бутона.
  • Продуктивността е ключ: нашият интелигентен потребителски интерфейс не изисква от Вас да отваряте всяка поща, за да прочетете дадена поредица. Прочитането на пълна поредица, отговарянето, прикачването на документи е изключително бързо.
  • Смес от пробутване & издърпване: Днес хората са жертви на това, което някой друг е решил да им пробута. Odoo разграничава:
    • Съобщения "за информация":                                  можете да ги изтеглите, когато имате нужда от конкретни                                  информация; те не е нужно да се четат                                  Всеки ден получавате единствено това, което сте решили                                  да следвате. Това представлява 90% от ежедневните Ви                                  имейли. Използвайте менюто "Пощенска кутия" за тях.
    • Съобщения "за действие": те                                  изискват незабавно внимание и трябват                                  да обработите абсолютно всички. Това представлява 10%                                  от ежедневните Ви имейли. Използвайте менюто "До: мен"                                  за тях.
  • Фокусирайте се върху съдържанието: Тук всичко е 'оголено',                          за да наблегне на истинското послание. Без повече                          въведения за добре дошли, поздравления, подписи и правни                          бележки. Ние стандартизираме оформлението на всяко съобщение.                          (подписите са в профила на даден контакт, а не във                          всяко съобщение)
  • Папките и пощенските списъци са чудесни инструменти, но са твърде сложни за традиционните клиенти на имейли. В Odoo група контакти, споделящи обща дискусия, могат да бъдат създадени с едно натискане на бутона. Всяка група трябва да има свой собствен имейл адрес.